„A Wasty Holiday” czyli nowa kampania Coach

Coach, marka luksusowych toreb i akcesoriów, znana jest nie tylko z niezrównanej jakości swoich produktów, ale także z zaangażowania w sprawy społeczne i środowiskowe. Teraz, kiedy zbliżamy się do okresu świątecznego, Coach wprowadza inspirującą i ważną kampanie. W niej, kładzie nacisk na świadomość ekologiczną i znaczenie dbałości o naszą planetę. Zatytułowana „A Wasty Holiday”, jest wyjątkowym przesłaniem w odpowiedzi na problem nadmiernego zużycia i nadprodukcji, który występuje w okresie świątecznym.

Od 25 do aż 43 procent– o tyle więcej odpadów produkujemy podczas świąt niż w jakimkolwiek innym okresie w roku. Ta miażdżąca statystyka stała się punktem wyjścia dla marki, która trafia w znacznej mierze do pokolenia Gen Z. Tym razem rzuca także światło na Coachtopia, swoją cyrkularną submarkę, która wykorzystuje odpady z procesu produkcyjnego do tworzenia nowych produktów.

Co możemy ujrzeć w najnowszej kampanii Coach?

A Wasty Holiday kolejny glos mlodych w sprawie klimatu
„A Wasty Holiday” – kolejny głos młodych w sprawie klimatu
źródło: wwd.com

Tegoroczna kampania marki powstała w formie krótkiego filmu. Wystąpi w nimaktorka oraz członkini społeczności Coachtopia, Loli Tung, znana również z roli w „The Summer I Turned Pretty”. To ona wraz ze stworzeniem imieniem Wasty postanawia wykorzystać wakacyjne odpady, aby stworzyć unikalne projekty inspirowane Coachtopią.

Wchodząc głębiej do świata kampanii „A wasty holiday” dostrzegamy Wasty, które każdego wieczoru przeszukuje ulice w poszukiwaniu porzuconych rzeczy. Pewnej nocy przypadkiem spostrzega Tung, zaniepokojoną nadmiarem świątecznych odpadów gromadzących się w jej rodzinnej rezydencji. To właśnie wtedy przysłowiowa żarówka zapala się nad ich głowami. Wasty postanawia wykorzystać kawałki zebranych odpadów do stworzenia torby w charakterystyczną szachownicę Coachtopia. Następnie zostawia torbę przed drzwiami Tung. Ich wspólna decyzja o połączeniu sił w tworzeniu społeczności stała się początkiem historii Coachtopii.

Poza dosłownością- „A Wasty Holiday”

Za pozytywną i ckliwą otoczką narracji stworzonej na potrzeby marketingowe, kryje się niezwykle ważny problem. Sam Coach oświadcza, że „A Wasty Holiday” ma na celu pomóc klientom z pokolenia Z nauczyć się, jak zrównoważyć ich zamiłowanie do mody z marnotrawnymi praktykami naszego społeczeństwa, które powodują zmiany klimatyczne. To głos młodych dla młodych, szczególnie wybrzmiewający w branżach związanych z wytwarzaniem produktów.

Zaprezentowane w filmie produkty to zróżnicowane torby i akcesoria upcrafted. Oznacza to, że zostały stworzone z wykorzystaniem materiałów pozyskanych z recyklingu lub nadających się do recyklingu. Znajdują się tu również dzianiny graficzne, które składają się w 98% z wełny pochodzącej z recyklingu, produkty Loop w 95% wykonane z plastiku pochodzącego z recyklingu oraz gotowe do noszenia elementy, takie jak kamizelka w charakterystyczny wzór szachownicy, stworzona z wykorzystaniem skrawków shearlingu.

A Wasty Holiday kampania ktora moze cos zmienic
„A Wasty Holiday”- kampania, która może coś zmienić
źródło: www.nytimes.com źródło:

Coach to firma, która staje w obronie wartości, które są dziś bardziej istotne niż kiedykolwiek. Kampania „A Wasty Holiday” jest tego doskonałym przykładem. W czasie, gdy produkujemy i konsumujemy więcej niż w jakimkolwiek innym okresie w roku, przypomina nam, że jest to również okres, w którym generujemy od 25 do 43 procent więcej odpadów. To liczby, które nie mogą nas pozostawić obojętnymi, i to wyzwanie, które musimy podjąć wspólnie.

Nie ma jeszcze komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany