Pokaz Coperni w Disneylandzie

Pokaz Coperni w Disneylandzie to jak zderzenie dwóch wyjątkowych światów. Francuska marka modowa, która zasłynęła z tworzenia niezwykłych momentów, takich jak legendarny pokaz sukienki Belli Hadid w sprayu, ponownie wkracza na arenę, by wzbudzić sensację. Tym razem marka przygotowuje się do zaskoczenia świata mody wyborem niezwykłej lokalizacji na nadchodzącą edycję Paryskiego Tygodnia Mody.

Wpółzałożyciele Coperni, Sébastien Meyer i Arnaud Vaillant, zaplanowali, że 1 października ich pokaz odbędzie się w magicznym otoczeniu paryskiego Disneylandu. Znani z zamiłowania do technologii i nowatorskiego podejścia do pokazów, Meyer i Vaillant po raz kolejny przekraczają granice, tworząc wydarzenie, które z pewnością będzie miało szerokie echo w świecie mody.

W pogoni za dzieciństwem

„To spełnienie marzeń z dzieciństwa” — mówi Arnaud Vaillant, współzałożyciel Coperni. „Dorastaliśmy na południu Francji i jako dzieci, pierwsza wizyta w Paryżu to nie Wieża Eiffla, ale magiczny Disneyland”. Ta sentymentalna podróż do świata dziecięcych fantazji stała się inspiracją dla niezwykłego pokazu Coperni. Ma on szansę stać się jednym z najbardziej pamiętnych wydarzeń Paryskiego Tygodnia Mody.

Wyjątkowe wydarzenie pokaz Coperni w Disneylandzie
Fot. x.com

Aby dopracować każdy szczegół i zapewnić widzom niezapomniane wrażenia, Meyer i Vaillant odbyli wiele podróży do parku rozrywki. Efektem ich pracy będzie wyjątkowe wydarzenie, które odbędzie się około godziny 22:00 w Fantasyland. Vaillant podkreśla, że to ogromne wyzwanie, ponieważ Disneyland Paris nigdy wcześniej nie gościł pokazu podczas Paris Fashion Week.

Rzeczywiście, zorganizowanie tak prestiżowego wydarzenia w najbardziej popularnym parku rozrywki w Europie, to ambitne przedsięwzięcie. Od momentu otwarcia w 1992 roku, odwiedziło go już 375 milionów gości, co dodaje wydarzeniu ogromnego prestiżu i potencjału medialnego. Goście, zaproszeni na to unikalne wydarzenie, mogą spodziewać się nie tylko niezwykłych projektów. Z pewnością zobaczą również wyjątkową oprawę, która sprawi, że każda chwila będzie niezapomniana. Coperni po raz kolejny udowadnia, że moda to nie tylko ubrania, ale przede wszystkim emocje i doświadczenia.

Baśniowa moda, czyli pokaz Coperni w Disneylandzie

Rozrywkowy gigant, Disneyland, od lat współpracuje z czołowymi markami modowymi, takimi jak Balmain i Givenchy. W zeszłym roku zaprosił nawet wybitnych artystów i projektantów, w tym Daniela Roseberry’ego z Schiaparelli i Nigo z Kenzo, do udziału w projekcie Create 100 z okazji stulecia firmy. Teraz nadszedł jednak czas na kolejny krok w tej prestiżowej współpracy: pokaz mody Coperni.

Jak będzie wyglądał pokaz Coperni w Disneylandzie
Fot. vogue.com

Nadchodzący pokaz Coperni w Disneylandzie będzie inspirowany postaciami księżniczek Disneya. „Oczywiście nadamy mu charakter marki , więc podejdziemy do niego w fajny, współczesny, innowacyjny i zaawansowany technologicznie sposób, ale zawsze lubimy ewoluować styl kobiety Coperni” – wyjaśnia Vaillant. Widzowie mogą spodziewać się interpretacji bajkowych motywów przez pryzmat nowoczesnej mody, pełnej technologicznych innowacji i charakterystycznego stylu marki.

„Jak można sobie wyobrazić, będziemy skłaniać się ku bardziej efektownej stronie marki” – zdradza z nutką tajemniczości Vaillant. Choć szczegóły pokazu są trzymane w tajemnicy, jedno jest pewne: duet Coperni przygotowuje coś naprawdę wyjątkowego. Po pokazie, zaproszeni goście będą mieli okazję uczestniczyć w ekskluzywnym koktajlu. Odbędzie się on w królewskim hotelu Disneyland, który ponownie otwarto w styczniu po dwuletniej renowacji. „Za kulisami będzie Gospoda Kopciuszka – to takie zabawne” – dodaje Vaillant z uśmiechem. Ta wyjątkowa lokalizacja zapewni magiczną oprawę dla wieczoru, który z pewnością na długo pozostanie w pamięci wszystkich uczestników.

@Coperni
Nie ma jeszcze komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany