W sercu angielskiej wsi powstała wyjątkowa współpraca, która redefiniuje pojęcie luksusowego wypoczynku w stylu brytyjskim. Burberry Check Newt to połączenie mody, natury i dziedzictwa, które razem tworzą jedyne w swoim rodzaju letnie doświadczenie. Marka Burberry we współpracy z posiadłością The Newt w Somerset proponuje coś więcej niż kolekcję. Oferuje atmosferę, w której klasyka spotyka się z nowoczesnym lifestyle’em.
Burberry Check Newt – krata, która wrosła w krajobraz
Burberry wynosi swój kultowy wzór na zupełnie nowy poziom, dosłownie wpisując go w pejzaż angielskiej wsi. Ogrody, trawniki i elementy architektury w posiadłości The Newt zostały zaaranżowane więc w motyw charakterystycznej kraty, tworząc niezwykłą scenografię, w której moda przenika otoczenie. To nie tylko tło dla kolekcji – to integralna część jej przekazu.
Goście odwiedzający posiadłość stają się więc częścią tej stylowej narracji. Każdy detal – od leżaków i parasoli po piknikowe koce i pojazdy do jazdy po ogrodach – wszystko projektowano w duchu DNA marki. Co więcej, możliwość odbycia lotu balonem pokrytym kratą Burberry staje się nie tylko atrakcją, ale też symbolicznym hołdem dla dziedzictwa marki i jej historycznych związków z podróżami oraz odkrywaniem świata. W tej oprawie tradycja staje się świeża, a klasyka – zaskakująco nowoczesna.

Moda w służbie stylu
Na terenie posiadłości stanął także kort do badmintona z charakterystycznym logo – siatka i rakiety zdobione kratą Burberry. To sprawia, że nawet mityczny Wimbledon wydaje się być tuż za rogiem. Elegancja łączy się z funkcjonalnością. Goście mogą pływać i korzystać ze spa, otrzymując ręcznik z motywem check oraz piknikować na kocach sygnowanych logo marki .
Dopełnieniem są także pop‑up butik i strefy handlowe, oferujące kolekcję SS2025. A w niej lekkie okrycia przeciwdeszczowe, swimwear i parasole, idealne na zmienne lato Brytanii. Wszystko to razem tworzy stylową, ale i użyteczną ofertę – Burberry wychodzi poza garderobę, by zaistnieć w codziennym lifestyle’u.
