Niezwykła współpraca Coach x WNBA

Kiedy świat mody spotyka się z koszykówką, powstaje coś więcej niż tylko partnerstwo – rodzi się manifest odwagi, autentyczności i stylu. Niezwykła współpraca Coach x WNBA to nie tylko strategiczny sojusz dwóch marek, ale przede wszystkim wspólna misja wspierania kobiet w wyrażaniu siebie. Ekskluzywne partnerstwo sprawia, że Coach oficjalnie staje się luksusowym partnerem torebek WNBA, otwierając nowy rozdział w historii sportu i mody.

Niezwykła współpraca Coach x WNBA i nowa generacja gwiazd

Start współpracy zbiegł się z jednym z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu WNBA. Był to Draft 2025, który odbył się 14 kwietnia w nowojorskim The Shed. Rookies po raz pierwszy przeszły po „pomarańczowym dywanie” prezentowanym przez Coach, prezentując swoje indywidualne style i osobowości.

jak wygląda niezwykła współpraca Coach x WNBA
Fot. styleswith.com

Marka wyróżniła bowiem pięć wyjątkowych zawodniczek, które łączą świat sportu i mody: Paige Bueckers (University of Connecticut), Hailey Van Lith (Texas Christian University), Aneesah Morrow (Louisiana State University), Kiki Iriafen (University of Southern California) oraz Sonia Citron (Notre Dame). Te młode talenty uosabiają ducha nowej współpracy – siłę, autentyczność i wyrazistość.

Gdy moda spotyka sport tworzy się przesłanie

Nowa inicjatywa to coś więcej niż logotyp na torebce. To misja. Coach jako marka od lat promuje hasło “Courage to Be Real” – odwagę do bycia sobą. Partnerstwo z WNBA idealnie więc wpisuje się w tę filozofię, celebrując autentyczność, różnorodność i indywidualność zwłaszcza w świecie, który coraz śmielej łączy sport z lifestylem, a moda sportowa odgrywa coraz większą rolę.

Jednym z kluczowych elementów partnerstwa będzie również zaangażowanie marki w program WNBA Pride, gdzie Coach stanie się partnerem tytularnym. To wsparcie obejmie m.in. produkcję serii „Pride Is Love” oraz obecność przy meczach transmitowanych w całych Stanach Zjednoczonych.

Las Vegas Aces v Seattle Storm
Fot. npr.org

Jak podkreślił Joon Silverstein, dyrektor ds. marketingu marki: „Coach i WNBA wierzą w siłę samowyrazu. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać te odważne zawodniczki, które inspirują innych, pokazując, jak wiele możliwości daje bycie sobą. Zarówno na boisku, jak i poza nim.

Nie ma jeszcze komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany